מסעדות לחגוג יום הולדת

רוב המשפחות בישראל חוגגים את חגיגות ימי ההולדת שלהן במסעדות. זה נוח, זה קל, זה לא מלכלך את הבית וזה נותן אפקט אחר מאשר עוד ארוחה ביתית. בשלב מסוים, מציאת מסעדות לחגוג יום הולדת הופכת למשימה לא פשוטה. יש הרבה מאוד אפשרויות, אם כי בסופו של דבר, אין המון מסעדות מעולות בישראל, כאשר חלקן יקרות מאוד ובחלקן התפריט חוזר על עצמו. אז מה עושים? אפשר פשוט ללכת על אלטרנטיבה מעניינת יותר שכוללת אולם אירועים קטן. חגיגה באולם אירועים קטן מאפשרת ליהנות מהסטייל של אירוע, אך במסגרת של החברים הקרובים והמשפחה.

_mg_7424

יש לא מעט אולמות אירועים במרכז הארץ, אך כאשר מחפשים אולם שהוא קטן יחסית, אך איכותי ומרשים, צריך לחפש דווקא בפתח תקווה. פתח תקווה באה עם המון יתרונות שקשורים לנגישות, חנייה בשפע ומחסור בפקקים, ומעבר לכך, מדובר בעיר מתפתחת שניערה מעצמה את תדמית האפרוריות ומציגה אזורי בילוי ופנאי ברמה גבוהה, שכוללים מסעדות, מועדונים וגם אולמות אירועים קטנים. האולם המרשים ביותר בפתח תקווה הוא הטוסקה. אולמי טוסקה יושבים ברחוב השחם, מול יכין סנטר, בתוך בניין מפואר שנותן הרגשה ולוק מאוד אורבני וחדשני לאירוע.

מדרגה אחת למעלה

בטוסקה יש שתי גלריות, כאשר הקטנה שבהן מתאימה בצורה אידיאלית לימי הולדת. הגלריה מעוצבת בסטייל איטלקי קלאסי ובמקום מוגש אוכל ברמה גבוהה מאוד. האלכוהול מגוון והצוות הוא מאוד צעיר ונותן וייב מאוד דינמי למקום. הגלריה היא מודולרית וניתן להתאים אותה ואת המרפסת הצמודה לכל סוג ספציפי של אירוע. אחד היתרונות הגדולים בטוסקה הוא הנושא של הבידור. אל הגלריה ניתן לחבר מערכת שירה מתקדמת, במה שיכול לקחת את האירוע מדרגה אחת למעלה מבחינת ההנאה שניתנת ללקוחות ולאורחים.

Loading
בחר קטגוריה
אירועים
מועדונים
חדר קריוקי
מסיבת
חדרי קריוקי
חינה
אולמות
בת מצווה
אולם
מועדוני בת מצווה
מועדון בת מצווה
הפקת אירועים
מועדון לבת מצווה
רעיונות ליום הולדת
לופט
מסעדות
גני אירועים
מקומות
גן אירועים
מסעדה
יום הולדת
חדר פרטי לאירועים
השכרת מקום
אולם אירועים
בר מצווה
מקום לאירועים
מקומות לאירועים
מקום לאירוע
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
בפתח תקווה
במרכז
פתח תקווה
בפתח תקווה סגולה
בסגולה
בהרצליה
בתל אביב
רעננה
ברעננה
בהוד השרון
בשרון
טאגים מומלצים
מקום לאירוע
קטן
בפתח תקווה
טאגים נפוצים
דילוג לתוכן