מקום לאירוע קטן בפתח תקווה

מרבית האנשים מוזמנים לכמה וכמה אירועים כל שנה. זה כולל חתונות, בריתות, בר מצוות וגם אירועים עסקיים. אם בעבר מרבית האירועים היו די גדולים וכללו מספר רב של מוזמנים, כיום הסיפור הוא שונה. הלך הרוח השתנה ויש הרבה אנשים שבוחרים כיום ללכת על אירועים קטנים ואינטימיים יותר, כדי לשנות אווירה, ובעיקר להעניק לקהל שלהם הרבה יותר ערך והרגשה ביתית וטובה. לרוב, מדובר באירועים קלילים יותר הן מבחינת כמות האורחים, מבחינת ההוצאות ומבחינת ההתייחסות לכל הסיפור, ולכן גם קל יותר ליהנות מהם, רק צריך לבחור את המקום הנכון.

דווקא באירועים קטנים, אפשר להשקיע באוכל איכותי יותר, אלכוהול מושקע, או אפילו בבידור. יש לא מעט מקומות ברחבי הארץ המציעים כיום אולמות מותאמים לאירועים קטנים, כאשר הטובים ביותר יודעים מה נדרש כדי להרים אירוע קטן מבחינת היקפו, אך גדול מבחינת הרושם שהוא מותיר. מכל האולמות באזור המרכז בולט אולם פתח תקוואי אחד, שמצליח לבדל את עצמו מהשאר. אולמי טוסקה יושבים באזור הבילוי החדש של פתח תקווה, ברחוב השחם. במקום יש שתי גלריות, אשר נותנות לתושבי הסביבה (ולא רק) פתרון אידיאלי למגוון רחב של אירועים בסדר גודל קטן עד בינוני.

יחס שאין שני לו

בחיפוש אחר מקום לאירוע קטן בפתח תקווה אפשר לראות כי בטוסקה מעניקים מענה כולל ומושלם. הצוות במקום הוא צעיר ואיכותי, ושם דגש על יחס אישי לכל לקוח. כל האוכל אשר מוגש בטוסקה מוכן במקום על ידי צוות מיומן, כאשר הוא מגוון מספיק כדי לספק כל אחד מן האורחים. שתי הגלריות הן מודולריות, ונותנות אפשרות ללקוח לסדר את המקום כראות עיניו, ולהשתמש במרפסות המרשימות כחלק מהאולם.

Loading
בחר קטגוריה
אירועים
מועדונים
חדר קריוקי
מסיבת
חדרי קריוקי
חינה
אולמות
בת מצווה
אולם
מועדוני בת מצווה
מועדון בת מצווה
הפקת אירועים
מועדון לבת מצווה
רעיונות ליום הולדת
לופט
מסעדות
גני אירועים
מקומות
גן אירועים
מסעדה
יום הולדת
חדר פרטי לאירועים
השכרת מקום
אולם אירועים
בר מצווה
מקום לאירועים
מקומות לאירועים
מקום לאירוע
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
בפתח תקווה
במרכז
פתח תקווה
בפתח תקווה סגולה
בסגולה
בהרצליה
בתל אביב
רעננה
ברעננה
בהוד השרון
בשרון
חיפושים נפוצים
טאגים מומלצים
טאגים נפוצים
דילוג לתוכן