בת מצווה אחרת

אחד הדברים הכי חשובים בחגיגות זוהי המקוריות. אנשים לא רוצים לא רוצים לערוך חגיגות בנאליות וזה נכון לכל סוג של אירוע, עם דגש על בת מצוות. הרצון הוא לקיים בת מצווה אחרת וכזו שלא נראתה עוד, כאשר האתגר הוא גדול, שכן בניגוד לאירועים אחרים, כל בתי המצווה נערכות פחות או יותר במקביל אצל כל בנות השכבה. הדרך להשגת בת מצווה מיוחדת היא ארוכה וכוללת לא מעט אלמנטים, אם כי הפרמטר החשוב ביותר הוא בחירת האולם הנכון. החשיבות של בחירת אולם היא גדולה, כי היא זו שמכריעה לגבי הנראות של האירוע, האוכל שיוגש והרושם הכללי.

כאשר רוצים לקיים בת מצווה באזור המרכז, הבחירה הטבעית היא תל אביב, אם כי היא לא תמיד הבחירה הנכונה. האידיאל הוא לצאת מעט מתל אביב, ולהגיע למקום קרוב, אך גם נוח ונגיש יותר, כמו פתח תקווה. פתח תקווה מתפתחת מאוד בשנים האחרונות ומעבר לבנייה ושדרוג הנראות, היא הוסיפה לעצמה המון אלמנטים של בילוי והנאה. בעיר הוקם רחוב בילויים רשמי בשם רחוב השחם, הצמוד ליכין סנטר. ברחוב יש מסעדות, פאבים ומשרדים יוקרתיים ובתוך כך, גם אולמות אירועים ברמה גבוהה. אולם האירועים המוביל באזור הוא הטוסקה, שיושב במרכז הרחוב, בתוך בניין יוקרתי ומרשים.

לחגוג כמו שצריך

אולמי טוסקה הם יוצאי דופן באזור, מפני שהם נותנים גם מראה מעוצב קלאסי, גם אוכל ברמה גבוהה, וגם שתי גלריות מודולריות, אותן אפשר להתאים לאופי האירוע. בשתי הגלריות יש מרפסות גדולות שיכולות להוות מקום נחמד לילדים שרוצים להתאוורר מהאירוע, ובסופו של דבר, אפשר אף לחגוג עם מערכת מוזיקה מתקדמת שמתחברת לכל אחת משתי הגלריות. הצוות במקום הוא צעיר ודינמי, ויודע לתת את הערך המוסף לאורחים כדי לייצר ערב בלתי נשכח.

Loading
בחר קטגוריה
אירועים
מועדונים
חדר קריוקי
מסיבת
חדרי קריוקי
חינה
אולמות
בת מצווה
אולם
מועדוני בת מצווה
מועדון בת מצווה
הפקת אירועים
מועדון לבת מצווה
רעיונות ליום הולדת
לופט
מסעדות
גני אירועים
מקומות
גן אירועים
מסעדה
יום הולדת
חדר פרטי לאירועים
השכרת מקום
אולם אירועים
בר מצווה
מקום לאירועים
מקומות לאירועים
מקום לאירוע
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
בפתח תקווה
במרכז
פתח תקווה
בפתח תקווה סגולה
בסגולה
בהרצליה
בתל אביב
רעננה
ברעננה
בהוד השרון
בשרון
חיפושים נפוצים
טאגים מומלצים
טאגים נפוצים
דילוג לתוכן