בר מצווה בפתח תקווה

נער שמגיע לגיל 13 מצפה מאוד לעלות לתורה ו"להפוך לגבר" על פי המסורת היהודית. עם זאת, בתוך כל העניין הסימבולי, הוא רוצה בסך הכל מסיבה יפה לו, למשפחתו ולחבריו. יש הרבה מאוד אלמנטים שמרכיבים בר מצווה ברמה גבוהה, כאשר בבסיס, נמצא המקום שבוחרים. המקום חייב להתאים מבחינת גודלו, עיצובו, המזון שהוא מגיש, ומה שהוא מציע באופן כללי. חשוב גם להסתכל על הנושא הגאוגרפי, כאשר אם רוצים לערוך את האירוע במרכז, שווה אולי לצאת מתל אביב העמוסה והיקרה, ולפנות לפתח תקווה הנגישה יותר.

פתח תקווה עוברת שינוי משמעותי בשנים האחרונות. מעיר עם מוניטין אפור ולא מעניין, היא הפכה לפנינה של ממש שמושכת אליה הרבה משפחות צעירות מכל הסוגים, ואפילו משרדים גדולים וקטנים כאחד. הבנייה וחידוש המבנים בעיצומם, ובתוך כך, יש גם דגש גדול על נושא הבילוי והשירות לתושב. מרכז יכין שנבנה לפני כעשור שדרג מאוד את אזור קריית מטלון, ולצידו שוכן רחוב השחם, רחוב הבילויים הרשמי של פתח תקווה. הרחוב השוקק מלא במסעדות, ברים ומועדונים, ושוכן לצד רחבה גדולה של חנייה חינמית. באמצע הרחוב שוכנים אולמי טוסקה, שהם הבולטים והאיכותיים ביותר באזור. כאשר רוצים לערוך בר מצווה בפתח תקווה אולמי טוסקה מהווים את האידיאל.

אירוע נוצץ

באולמי טוסקה שמים דגש גדול על איכות באירועים קטנים עד בינוניים, שאמורים להיות יותר אינטימיים וברמה גבוהה יותר מאירועים המוניים. שתי הגלריות שבמקום מותאמות לקיום ברי מצווה, הן מבחינת המקום והן מבחינת האזורים הדרושים לתוכן שמגיע עם בר המצווה. שתי הגלריות הן מודולריות וניתנות לשינוי, ובתוך כך, ניתן אף לחבר מערכות מוזיקה מתקדמות לכל אחת מהן, כדי לשדרג את האווירה ולתת ערך מוסף לחוגגים באירוע הנוצץ.

Loading
בחר קטגוריה
אירועים
מועדונים
חדר קריוקי
מסיבת
חדרי קריוקי
חינה
אולמות
בת מצווה
אולם
מועדוני בת מצווה
מועדון בת מצווה
הפקת אירועים
מועדון לבת מצווה
רעיונות ליום הולדת
לופט
מסעדות
גני אירועים
מקומות
גן אירועים
מסעדה
יום הולדת
חדר פרטי לאירועים
השכרת מקום
אולם אירועים
בר מצווה
מקום לאירועים
מקומות לאירועים
מקום לאירוע
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
בפתח תקווה
במרכז
פתח תקווה
בפתח תקווה סגולה
בסגולה
בהרצליה
בתל אביב
רעננה
ברעננה
בהוד השרון
בשרון
חיפושים נפוצים
טאגים מומלצים
טאגים נפוצים
דילוג לתוכן