אירועים קטנים בשרון

הטרנד של האירועים הקטנים משתלט על הרבה מאוד אנשים בישראל. האירועים הגדולים והבומבסטיים הם כבר לא סטנדרט ויש אנשים רבים שמעדיפים אירועים קטנים ואינטימיים, בהם אפשר באמת ליהנות עם אנשים שאוהבים. באירועים הקטנים אפשר לתת דגש גדול יותר לכל אורח וזה אומר גם להשקיע באוכל, בעיצוב, במוזיקה ובאלמנטים הנוספים עליהם קשה לשים דגש כאשר עורכים אירוע גדול במיוחד. כיום, יש הרבה מאוד אולמות אירועים אשר מותאמים לאירוח של אירועים קטנים מכל סוג – מבריתה קטנה ועד חתונה מפוארת. השאלה היא היכן נמצאים האולמות הטובים ביותר ואיך אפשר למקסם את הרושם מהאירוע.

_mg_7196

מבין כל האופציות, המקבץ הגדול ביותר של אולמות אירועים קטנים נמצא בשרון, מהסיבה הפשוטה שמרבית האולמות באופן כללי נמצאים באזור הזה. מדובר באזור יוקרתי ונגיש, וכזה שפונה גם לאנשים מהצפון וגם לאנשים מהמרכז. קיום אירועים קטנים בשרון זהו משהו שגרתי והקהל באזור מאוד מקבל את הטרנד החדש, וזאת בניגוד למקומות אחרים בארץ, שם מעדיפים אירועים מסורתיים יותר. מבין כל האופציות בשרון, כדאי גם להדרים מעט, כדי לקבל אופציות נוספות. כאשר מסתכלים על פתח תקווה, עיר מפותחת ומתקדמת מאוד, ניתן לראות שגם בה יש מספר רב של אולמות, כאשר גולת הכותרת היא ללא ספק אולמי טוסקה.

הערך המוסף

אולמי טוסקה נמצאים ברחוב הבילויים המרכזי של העיר – רחוב השחם, בתוך בניין מפואר במרכזו של הרחוב, מול החנייה החינמית. פתח תקווה שינתה את פנייה בשנים האחרונות, כאשר היא הרבה יותר אסתטית ונותנת הרבה יותר אפשרויות. בטוסקה יש שתי גלריות מפוארות, אשר יכולות לארח אירועים קטנים בצורה אידיאלית. האוכל במקום הוא ברמה מאוד גבוהה, וכך גם תודעת השירות, כאשר הצוות הוא צעיר, רענן ויודע לתת את הערך המוסף עבור כל מי שנכנס בדלת.

Loading
בחר קטגוריה
אירועים
מועדונים
חדר קריוקי
מסיבת
חדרי קריוקי
חינה
אולמות
בת מצווה
אולם
מועדוני בת מצווה
מועדון בת מצווה
הפקת אירועים
מועדון לבת מצווה
רעיונות ליום הולדת
לופט
מסעדות
גני אירועים
מקומות
גן אירועים
מסעדה
יום הולדת
חדר פרטי לאירועים
השכרת מקום
אולם אירועים
בר מצווה
מקום לאירועים
מקומות לאירועים
מקום לאירוע
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
בפתח תקווה
במרכז
פתח תקווה
בפתח תקווה סגולה
בסגולה
בהרצליה
בתל אביב
רעננה
ברעננה
בהוד השרון
בשרון
חיפושים נפוצים
טאגים מומלצים
טאגים נפוצים
דילוג לתוכן